Men helvetesjävlafanskapdå!

Jag har totalt gått upp i dansen och struntat i allt annat, och missat at jag ska hålla tal imorgon, hmm. vad fan! Om yrke sa Jessica, jaja. får väl lägga mig och hitta på lite, vara lite filosofisk och prata om dansen eller någonting. Då kan jag relatera till idag, det blir nog bra. Men det är nog jävlaigt roligt att jag är fett med opepp på allt med skolan, och det är precis detta som påverkar betyget. Jag hatar sådant! Crap, nu orkar jag nog inte gå imån. Fast jag måste, aja får väl lägga mig och skriva detta nu. Så får vi se om det blir någont ing bra eller om jag bara ska dö imån!


Godnatt


uppdt.

Då var talet färdigskrivet, det får bli som det blir. Inte allt för bra är det inte, men jag klarar nog det. Får prata långsamt, och med känsla. Hoppas verkligen att jag skrivit om rätt sak. haha, framtidsdrömmar kan ju fungera? eller? Aja, det blir förhoppningsvis bra. Och jag skrattar kanske denna gången, lite mindre än vad jag gjorde förra talet. När jag råkade kolla på Hammar när jag pratade och började skratta för att han skrattade. Det här känns lite bekant från en redovisning i högstadiet, jävla honom! Men jaja, nu ska jag inte prata om någon, utan om mig själv, eller ja dansen. Och konstigt att jag pratar om TF då med? Nejnej! Går det åt helvete får jag väll skylla på att det är jag som gjort det, då är det inte konstigt att det blir som det blir. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0