Mera student..

Nu sitter jag här, nyss hemkommen från ytterligare en studentfest, Lindholmens denna gången, och ska jag vara helt ärlig var den nästan bättre än våran. Om det var för att det var på Respekt, för att jag drack alkoholfritt, folket eller för att jag inte festat loss hela dagen och var full vet jag inte. Men det var roligt!

Längesedan med folket med, speciellt med en viss person, sådär 8 år sedan? Kanske till och med mer? Caroline, vars mormor bor granne med mig sprang in i mig, men jag kände inte igen henne nästan. Men när hon sa det, då gjorde jag det! Hon hade verkligen ändrats, men det var ett roligt återseende.

Sen är det alltid roligt när folk helt överdrivet glada slänger sig över en och fullkomligt skriker hej, eller att man träffade så pass många man en gång känt! Men framför allt var de jag var där med roliga att vara med, och det var en självklarhet att köra hem dem då jag ändå skulle dit nästan.


Tack som fan för en grym afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0