Prom

Ikväll är det då dax, det man har försökt förbereda sig för, planerat inför, handlat upp alla sina pengar till, Balen. Och för oss Polhemmare är den på Valand ikväll klockan 19:30. Jag hoppas verkligen att det kommer bli roligt, trots att jag inte är långklänningsmänniskan. Man kan ju inte röra sig och måste se efter så man inte trampar på klänningen. Men det kommer nog gå bra ändå!

Snart komer Ingrid hit med, hon ska hjälpa mig att göra mig iordning vilket jag uppskattar, någon som kan det där gör det nog bättre än jag som alltid sminkar mig samma. Fast innan det måste jag städa, och gå på promenad. Och äta!



Sen appropå något helt annat, hur kan en person vara något helt annat än vad man tror att den är, göra saker som man tror att den aldrig skulle göra? Det är en skum värld vi lever i, visserligen har vissa bitar ändrats till det bättre, andra sämre. Inte för mig kanske, men för andra. Men det är ingenting som ska talas mer om här, det förvärrar och kan bli fel. Var bara tvungen att nämna det, trots att antagligen ingen mer än någon förstår.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0