Rubrik

Nu sitter jag här, precis hemkommen och äter, så att jag orkar bege mig till dansen. Så gött, hade behöft åkt tre, men så säger pappa att jag kan ta hans bil, då behöver jag inte åka förän typ 4. Då hinner jag skriva filosofin, haha. Motiverat? Nej, men palla få IG.

Kvällen igår blev väl sådär, köade i typ en timma. Ensam, eller ja iaf ett tag, till Marcus hittade mig då fick jag sällskap iaf, gött det. Sen var jag inne där, och det var väl nice, eller riktigt nice var iaf nedre dansgolvet. Sara musik var det verkligen. Men ändå lyckades djen få till det bra varierat på något sätt. Jag gillare!

Fast sedan efter sådär 2 timmar blev det en lite strulig hemgång. Men finaly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0