Så underbart!

Det är nu Sveriges nationalsång spelasi ishallen där långt borta, och det känns bra, helt underbart bra om jag ska vara ärlig. Det är tjeckerna som får åka hem och vi som får stanna. Så nu blir det mer hockey på tv att nörda. I alla fall en match till att skrika på! En match till med en omtyckt och inte hatad Ledin, en till match med min Henrik Lundqvist. En till hockeymatch helt enkelt, hoppas bara den inte är mitt i natten. För jag behöver min skönhetssömn jag! Fast den är kanske värd att offras...

Sedan var väl matchen inte 100 %ig, men vad bryr jag mig om det? Vi vann, det räcker för mig idag.

btw. Norrlandsguld reklamen är bästa på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0