Söndag

Här sitter jag och gör ingenting, kan inte sova, orkar inte flytta på det ton med kläder jag har i sängen. Sitter mycket hellre här, ser till att jag är död imorgon och letar efter ett guitar hero till mitt nya fina Ps2, som jag tjatat om ett tag nu. Men nu är det mitt, och jag slipper lägga pengar på det när jag flyttar. Haha, min lägenhet kommer bestå av en dator, en tv med spel och en säng, och självkart sådär tusen miljarder kläder. Jag gillare!

Idag var jag väl först på Backaplan med Ines, köpte Ps2 och en kofta, sedan råkade jag hitta en studentfestklänning och en rosa magt-shirt som jag var tvungen att ha. Heja mig, jag är bra på att inte slösa pengar på kläder.

Sedan kom jag hem, spelade lite tv-spel innan Nella hörde av sig och ville att jag skulle följa med in och titta på balfolk, vilket jag inte hade någoting emot. Visst, jag skulle träna, och städa. Men whatever, det blir bra att göra det någon annan dag! Eller nej, jag börjar bli tjock igen så det blir det inte, hårdträning nästa vecka! Absolut, sen får jag sluta äta sådant som får min mage att balla ur så jag inte lägger mig ner och gråter innan balen på fredag.

Aja, alla var väldigt fina, som vanligt. Lite roligt att mitt i allt kommer Alex, typ inte sett honom sen hockeyn slutade. Och i kostym, det var roligt. Eller ja det var lite elakt sagt, men han förstår nog iaf vad jag menar. Fin vart han, men det såg väl inte så mycket ut som honom direkt.

Aja, bed time.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Viktoria Tomic

Visst ärom :) kolla http://www.junkyard.se/mega/overview.aspx?sid=0&cid=0&bid=664&m=b&g=a

2008-05-19 @ 23:32:09
URL: http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0