stördaste drömmen

Jag får väl joina Saras storys om sjuka drömmar, för fan den här var inte rolig.

Det började med att typ jag, Ingrid, Hammar, Christian och Malin satt hemma hos Hammar, fast det var på min gräsmatta, innan balen. Sedan begav vi oss dit och jag mötte upp min dejt, Tomine, vid Palace. Sedan bagav vi oss upp mot valad, fast balen var flyttad till Gamle Port. Där står vi länge i kö, men helt plötsligt går vi bara in, utan att kolla med vakterna. Så smidig som jag är går jag ut och säger att nu är vi här.

Då sitter det två tanter där och tittar länge på mig, och säger att jag ser lite vinglig ut i de där skorna, jag hade väl 20 cm stilletklackar, och hade inte ätit nägonting på hela dagen för att vi skulle få mat på balen. Och helt plötsligt säger dom tt jag inte år komma in, och får mina pengar tillbaka. Detta för att jag håller mig i bordet för att kunna stå. Trots att jag inte druckit någonting så var jag för full, så jag får dampet och börjar skrika på dom, tar av mig skorna och går in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0