Studentmössan

Igår fick vi dem äntligen, ruggugt sent men vad gör man inte =)
image30Sitter där den ska, men tyvärr lär det bli platt frisyr, men vad gör det! Jag får ha den! Sedan att jag är en sådan människa som faktiskt kan ha på mig kepsar och hattar och allt vad det är är ju tur, jag behöver inte se helt fuckad ut på min student, som vissa andra kommer.
Tyvärr är det så, vissa passar bara inte i det. Men vad gör egentligen det? Inte mycket alls, det är ju bara en dag och det är ruggigt värt det!

Nu är det rusch hour (Damn you Anna, som fått in det uttrycket i min hjärna) till skolan, lite Relationer, där Eila ännu en gång ska starta en ny uppgift. Hallå, alla andra kurser avslutas, då startar hon på nytt. Sen bangar jag matten för att lämna in min klänning och åka hem och plugga just matte! Hmm, bra Sara!



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0