Winners

Jag vet, jag har väl aldrig uttryckt någonting speciellt för fotboll tidigare, men det är för att jag har så mycket annat i hjärnan. För mycket av en annan sport helt enkelt, eller flera kanske man ska säga. Men när man tänker efter, så innan hockeyn kom in i mitt liv, innan ens sport kom in i mitt liv, då höll jag på "dom röda". Efter ett tag lärde jag mig att det var Manchester United.

Så nu det är väl inte mer än rätt att jag härmed skriver att dom faktiskt vann igår, trots att jag missade lite av matchen både i början och i slutet, i början för att jag kom hem och glömde, och i slutet för att jag somnade i soffan. Det är inget illa ment, det gjorde jag i Scandinavium under en Modo match med, så att somna i soffan är ingenting mot det.

Så var det med det, nu ska jag bygga om mitt vardagsrum till en danssal, sätta på hög musik och störa min katt som ligger och sover här bredvid. För trots att jag har ont i ryggen ska här dansas.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0