Dålig uppdate

I fredags var det bowling för hela slanten, med mina kära workmates. Därefter bar det av till trädgårn för att dansa sönder, ett tag. Träffade Malin, Malin och Sara, kalas var det :) Därefter åkte jag och Patrik till hans och sov där.

Jobbade hela dagen igår, åt typ en hamburgare och drack senare på kvällen hemma hos Chrisse som hade maskerad. På natten drog vi vidare till gretas och jag förstår inte att jag blev insläppt dyngrak som jag var. Men skoj var det, alla dessa jävla fyllesms till trots. Slutade med en ringning efter mamma som fick hämta mig i stan. Och nu ska jag vidare till jobbet och vara bakis där. Skriver lite mer uppdate sen när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: ida

blev det lyckat hos chrisse igår eller :D haha!

2008-11-02 @ 14:02:32
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0