En sådan där lista.

Jag hittade en lista hos AnnaCornelia, och eftersom jag är ganska opepp nu när jag kommit hem från jobbet tänkte jag pigga upp mig med en sådan. För faktiskt blir man lite gladare, och sedan lär man ju faktiskt känna båda andra och sig själv av sådana listor. So here we go!

Din/Ditt första:

Operation: När jag var väldigtväldigt liten och fick operera mitt huvud. Orkar inte gå in på mer detaljer.
Piercing: Öronen.
Sport: Dans, älskade det både nu som då.
Husdjur: Master Milton, min babyperser.
Semester: Säkerligen uppe i mysstugan i Sälen på vintern och åkte skidor, eller så var det på Gran Canaria.
Konsert: Oj svårt, var nog faktiskt Destiny’s child som var den första, den vann jag i Voxpop och fick till och med stå på scen med tjejerna. Beyonce hey!

Just nu:

Äter du: Inget, åt precis fisk, mumma!
Dricker du: Ingenting
Ska du: Fundera på om jag orkar åka till Malin eller inte.
Lyssnar du på: Tvn
Väntar du på: Ingenting, på att jag ska bestämma mig.
Tittar du på: Datorn.
Har du på dig: Mysbyxor och mammas tröja och en spindelmannen sminkning

Din framtid:

Barn: Lutar mer och mer åt det, antagligen adopterade.
Giftermål: Om jag träffar den rätte.
Karriär: Inköpare, tänk att få köpa kläder hela dagarna, för någon annans pengar!

Har du någonsin:

Kysst en främling: Japp!
Tappat bort glasögon eller linser: Nej
Brutit ett ben: Inte det nej!
Rymt hemifrån: Yes I have.
Röntgats: Säkerligen
Krossat någons hjärta: Vad vet jag?
Nobbat någon: Hela tiden.
Gråtit när någon dött: Nepp

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet: Har upplevt det så ja.
Gud: Nej.
Mirakel: Oh ja!
Aliens: Seriöst, om vi lever måste det finnas andra planeter med andra någonstans.
Magi: Det beror på vad som menas med Magi.
Ett himmelrike: Yes.
Tomten: Nej, han har inte kommit till mig iaf.
Änglar: Ja, vissa människor, de som verkligen är goda rakt igenom. De är änglar.
Transformers: Haha, coolt men nej.

Blandat:

Är du kär i någon: Ja det är jag.
Önskar att du bodde någon annanstans: I stan ja, eller Paris eller New York.
Tycker andra att du är attraktiv: Vad jag har hört.
Dricker du: Ja det gör jag, vin i all ära!
Använder du droger: Har tagit efedrin, inte okej.
Vilket shampoo använder du: Allt som mamma köper hem, helst Sunsilk dock.
Vad är du rädd för: Getingar, sprutor och att bli lämnad ensam.
Gillar du att tvätta: Åh nej!

Kommentarer
Postat av: s

Vad är du rädd för: Getingar, sprutor och att bli lämnad ensam

Önskar att du bodde någon annanstans: I stan ja, eller Paris eller New York.



asså exakt så jag skulle svarat typ :P :D

det var verkligen kul att läsa den här .. gör fler :) haha, kul iaf när man inte har ngåto annat för sig...

2008-11-22 @ 22:52:38
Postat av: s

Vad är du rädd för: Getingar, sprutor och att bli lämnad ensam

Önskar att du bodde någon annanstans: I stan ja, eller Paris eller New York.



asså exakt så jag skulle svarat typ :P :D

det var verkligen kul att läsa den här .. gör fler :) haha, kul iaf när man inte har ngåto annat för sig...

2008-11-22 @ 22:52:46
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0