Fashion Market

Nu är det dags igen, i min andra hemstad Borås. Fashionmarket entrar Borås Wäferiers lokaler med modevisningar av mina kära skolkamraters kläder, andra mer och okända designers kläder.

De har även denna gången möjlighet till Swopping, där man lämnar in kläder man inte vill ha och får ta med sig lika många hem igen av de som de andra lämnat in. Så jag ska se över mina arbetstider och sedan bege mig dit på fredag, lämna in det jag inte vill ha och se om det finns någonting vettigt att hämta ut. Eller så går jag bara dit och tittar runt, köper kanske någoting i fyndavdelningen och njuter. Någon som vill åka med mig? :)

Om inte annat kan ni kolla in hemsidan.

Kommentarer
Postat av: lina

jo det är ju sant. fast man har ju kläder man inte använder. som man bara har haft ett par gånger. jag har massor med skor jag aldrig använt så kanske lika bra att dom slutar ta en massa plats här hemma. fast det är ju alltid roligt med kläder.

2008-11-24 @ 19:01:40
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0