Nu är hon här!

  Det blev tyvärr inget besök på Östra, någon på Rebeckas avdelning hade fått en inflamation i sitt sår och alla skulle undersökas så att inte de fått något liknande. Så det skulle ta för lång tid. Så för min del hamnade jag på Le Pain halva dagen, drack cappucino och pratade med Nella.

Helt plötsligt var klockan 3 och jag begav mig ner till station. För att möta upp min Anso, som just nu ser ut att tycka det är lite tråkigt att jag skriver här. Så det blir inte så långt inlägg. Vi gick runt på stan lite, fikade på Bruos, godaste pastasalladen! Sedan begav vi oss vidare till DA, så  jag kunde dansa salsan.

Därefter blev det Scandinavium, med ett inte så bra Frölunda som resulterade i förlust för oss, men lite mer lycka för Anso. Men det var en inte så okej match om jag ska vara ärlig.

Nu blir det mys och prat en stund innan läggdags, lång dag imorgon, ska göra stan på dagen och på kvällen! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lyckos dig som har den äran ;)

2008-11-13 @ 23:09:03
URL: http://prinssesansglamour,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0