Saker jag ska göra innan jag gör.

I mitt städande är jag alltid för ambiös, och ska städa där det inte ska städas för att se fint ut. Och lämnar typ hyllor och golv stökiga för att det är så mycket roligare att läsa igenom alla tidningar för att se vilka som ska slängas. Men nu rensar jag ut lådor i alla fall, och då hittade jag ett skrivhäfte som jag skrivit i för ett väldigt längesedan, okej inte jätte men i alla fall på högstadiet, så kanske för 5 år sedan? Vad jag skrivit är i en lista på 40 saker jag ska göra innan jag dör. Lite roligt måste jag säga att jag tycker det är att läsa, so here it is.

  1. Dansa tills solen går upp.
  2. Plugga på collefe/university.
  3. Bo i New York.
  4. Bo i Paris.
  5. Vara på ett tidningsomslag.
  6. Hjälpa katastrofdrabbade.
  7. Adoptera ett barn.
  8. Stå ensam på scen och sjunga.
  9. Kyssa en hockeyspelare.
  10. Träna med ett NHL-lag.
  11. Dansa på Operansscen, hmm undra om Storan räknas?
  12. Vara med i en film.
  13. Vara med i en riktig dansföreställning.
  14. Säga hej och le mot en snygging på stan.
  15. Permanenta håret.
  16. Hoppa bungeejump.
  17. Hoppa fallskärm.
  18. Köpa en hund.
  19. Gifta mig.
  20. Spela in en skiva, Med kören.
  21. Designa ett eget klädmärke.
  22. Lära mig prata franska flytande.
  23. Arbeta i L.A.
  24. Starta eget.
  25. Uppfinna någonting.
  26. Springa Göteborgsvarvet.
  27. Spela en hockeymatch.
  28. Lära mig spela piano.
  29. Lära mig spela gitarr.
  30. Ha ett one-night-stand.
  31. Krama Springsteen, Nära nära, handen.
  32. Krama Johnny Depp.
  33. Träffa Nicole Richie.
  34. Sätta mig och börja prata med en okänd person.
  35. Stå på taket av en skyskrapa.
  36. Prova att vara chefsredaktör.
  37. Köpa en Marc Jacobs.
  38. Köpa ett par Jimmy Choo.
  39. Gå baklänges en hel dag.
  40. Pussa Henke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0