Tisdag.

Dagen började med en intressant föreläsning i Marknadsföring, hon som föreläste fick allt att låta så lätt och man förstod verkligen. Henne borde vi ha hela tiden tycker jag, då hade jag varit väldigt pepp på att gå på Marknadsföringsföreläsningarna och sovit mindre på dem.

Därefter begav jag min hem till Göteborg för att träffa Caro en stund. Vandrade runt i halva stan för att tillsist hamna på Espressohouse NK, med en väldigt god kopp te, Green Pasion, och en grov scones idag igen. Heja mina luncher, men det är ju så gott! Därefter gick vi runt en stund till och jag lyckades köpa vattenfärger för att kunna måla lite. Blev även väldigt pepp på att köpa mig pärlor och göra pärlplattor, men en pysselsak i taget. Symaskinen och måleriet får komma först, sedan blir det nog pärlor!

Vid 5 blev det dans och Denny var väl inte allt för glad på oss, men med tanke på hur lite jag sovit de senaste dagarna och att jag åt nästan 3 timmar innan har jag en anledning till att jag inte ritkgit satte dansen alls. Blev så ruskigt yr på slutet att jag inte viste vad jag skulle göra. Inte okej!

Men som tur är har vi 2 gånger till med våran grupp och Touch my body, och ett antal gånger till med Migrate och den andra dansen som vi ska göra tillsammans. Så det blir nog bra tillslut, nu när jag verkligen satsar på maten för att kunna orka dansa.

Nu funderar jag på om det är dags att titta på förra veckans heroes som jag inte orkat göra ännu, så jag hinner med när de släpper nästa imorgon. För att jag sedan måste skuta upp titandet på det när Anso är här!

Nog för att bilden är gammal, men hayden är verkligen vacker på denna bilden och jag hade verkligen inte bangat hennes skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0