Varje gång.

Varje enda gång det vankas utgång är det samma problem, hur ska man se ut? Håret? Vilka kläder? Och vilken sminkning? Och framförallt, vilka skor?
Eftersom jag stenhårt funderar på att inviga min skinnklänning borde jag vara blondin ikväll, men något blekmedel köpte jag inte så brunett it is. Antagligen plattat och kanske ska jag ha mitt diadem, eller i vanlig tofs. Det återstår att se, men eyeliner är ett måste, sedan kör jag nog på hudfärgat läppstift om jag hittar det och relativt diskret makeup.

Skorna är ett problem i sig, att jag förstörde mina fornarina sist jag hade dem gör att jag inte kan ha dem då jag inte har någon klack, tror jag. Annars blir det dem. Men nu, jättehigh, eller mer casual? Kanske de jag köpte av Nella? Ja, det tål att funderas på, det löser nog sig efter provning av exakt alla!

Igårkväll var en bil kväll, och mys med Patrik. Idag blev det i princip jobb, som vanligt. Drack en kopp kaffe och åt banan och clementin. Det är alltid någonting då jag är fruktoman! Tur för mig att det lagas mat där nere så jag kan få i mig någonting förutom chokladen jag åt nyss innan jag åker till Carro på förfest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0