Work

Nu sitter jag här, ytterligar een dag med dunkande huvudvärk. Och idag ger jag upp mot den, jag kommer inte orka arbeta lönehelg med massvis av irriterande kunder, tjat och stress när jag mår såhär. Speciellt inte när Backaplan har värsta specieldagen. Då är det bäst att droga sig med tabletter.

Och idag vill jag inte höra något gnäll över mina naglar, de är betydligt kortare än många andras och fäckarna på ligger under akrylet. Som inte går att ta bort nej, inte om de vill att jag ska kunna arbeta för det gör så sjukt ont att dra bort det! Jag får helt enkelt gå till en salong och lägga på nytt, ett tunt lager tack!

Sedan hoppas jag att Patrik kommer komma hem idag och vill följa med mig hit och mysa framför någon film eller så. Haha, vi har bara myskvällar hela tiden. Tänk att jag börjat uppskatta det! För saken är den jag måste hem, för imogon skulle Tess komma över och hjälpa mig göra mig iordning innan jag drar hem till Anna vid 5 och förfestar. Sedan är det den efterlängtade Julfesten!

Men men men, dags för snabbsminkning och arbete.

Kommentarer
Postat av: Caroline

SVAR: Hehe okeej. :P Men vi har fixat hotell nu. :)

2008-11-29 @ 12:14:49
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: malin

lite efter fem tror jag, de skulle dit till fem tror jag...sötaste klänningen ever, ser möjligtvis lite ut som en korv :)

2008-11-29 @ 21:10:36
URL: http://cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0