Jag förstår om jag kan anses patetisk

När jag varje gång gått i stan, provat ett par skor men aldrig köpt dem. Hur mycket jag än vill ha dem, endast för att jag vet att jag borde köpa de där kängorna istället. Som jag inte alls vill ha lika mycket. De som jag köper i så fall enbart för att ha någonting varmt, men varför? Jag har ju mina timberland,  har dock inga gåut skor i benämningen lite varmare, eller jo det har jag ju. Så varför tvekar jag?

Kan det vara så för att jag helt enkelt hittade ett par riktiga drömskor på scorett? Som jag definitivt hade köpt igår om det inte vore för att jag fört över mina pengar till ett annat konto? Men 1000 kr, är det värt det? När jag kan köpa de jag gått och tittat på så länge för 300? Det är en bra fråga, men ett par skor lär det bli idag. Får föra över 1000 kr till mig och sedan se vilka det blir. Prova båda ett antal gånger till innan jag bestämmer mig :)

Utöver detta, inte ens I-landsproblemet, ska jag fixa min nagel som gick av igår kväll och jag så akut ringde till dem om, läsa ytterligare ett kapitell i statistiken och försöka dansa om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0