Jag har blivit kär.



Och konstigt nog, mot alla odds är det i denna låten. Eller ja, mot alla odds kanske jag inte ska säga. Jag har ju bara tagit en paus sedan St. Anger. Och allt man tar en paus ifrån kommer man tillbaka till, det är ju meningen med pauser. I både gott och ont ska jag nog säga. Men nu ska jag inte vara sådan idag.

Det blev ingen dans för mig idag, alldeles för svag för det. Orkar aldrig någonting nu mera, börjar bli sjuk med vilket inte är okej om det handlar om tentor nästa vecka. Plugga, plugga, plugga helt enkelt. Men imorgon har jag lite dans att ta igen innan kära Färjestad gästar Scandinavium och åker på storstryk.

Nu tillbaka till pluggandet för att om en halvtimma sätta på The Notebook, som Isabel sa att jag skulle se.

Kommentarer
Postat av: jessica

hej darl.. Jag skall bo där i ett halvår typ skall ta syrrans lägenheten tills hon skall sälja den:D fan va snygg din blogg var du måste ta och hjälpa mig hehe:D puss på deej

2008-10-20 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0