Jag känner mig stolt

De senaste dagarna har jag faktiskt ätit, och ja jag måste berätta om det. Visserligen har varje tugga känts som ett kilo, men jag har ätit. Och är stolt över det. Dessvärre har jag idg satt i mig för mycket choklad, nackdelen med att jag börjat äta kolhydrater. Jag har fått ett enormt sug efter choklad, hela tiden. Det borde finnas ett kalorifritt chokladgodis. Yummie, det ska jag fixa :)

Okej, min hjärna är fortfarande fixerad, men förhoppningsvis kommer det att gå över till att jag iaf äter när jag ska. rots att hunger sällan ingår bland mina känslor.

Jag måste även tillägga att ibland är mitt jobb ändå det bästa, för visst är det inte så att de bästa människorna faktiskt arbetar på McDonalds? Det måste ju vara så :) Sen om det bara kunde räknats till Handels, så hade det varit perfekt!

Sen tycker jag att en viss person borde tänka sig för innan denne startar värsta skriket och gapet. Kanske menade jag bara det jag sa, och inte tyckte du var helknas pga något annat. Utan just undrade det jag undrade och inte sa det pga att du blivit bästa kompis med personen och massa annat. Jag börjar störa mig på folk som alltid tror at folk hatar dem.

Btw. Idas inlägg var jävligt roligt måste jag bara säga, framförallt exemplet. Och det vet alla som känner mig väl varför det var roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så skön. ja eller hur donkan is the shit. me like.! :D:D asså du å ditt rör :D

2008-10-25 @ 01:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0