Statistik är inte okej

Ytterligare en sak som inte är okej. Statistiken, vad hände med den där som aldrig pluggade, hon som bara kunde? Försvann det över sommaren eller vad hände? För nu snurrar allt med standardavvikelser, kvartilavvikelser, medelvärden och allt vad det heter runt i mitt huvud och jag orkar inte längre. Baaara 300 sidor kvar! Tur är att jag har några dagars ledighet till. Det lär behövas, i alla fall om jag ska orka ta tag i tygprovsanalyserna med.

Utöver mitt pluggande blev det en mysig promenad i höstsolen och massvis med fina bilder, eller ja. Dom ser fina ut på kameran, sen vet man ju aldrig när man lägger in dem. Fast har man Photoshop blir allt bra. Eller inte.

Hur som helst, efter gårdagen kände jag att dansen kanske ska hoppas över, dels för pluggandet och dels för att jag ändå inte orkar röra på mig när jag är där. Sjukling, ja! Förhoppnigsvis är det det och inte någonting annat.

I min kära paus av pluggande har jag funnit ett par helt underbara skor, till. Som jag tyvärr inte har råd med alls. För jag måste satsa på att köpa annat. Sådant som inte alls är lika roligt, för jag vill ha de louboutin skorna jag hittade. Bara höjden på klackarna gör ju de värda att köpa. Men imorgon ska jag fika med Elin, mysa och ta igen allt som hänt. Vääääldigt mycket sedan sist. Då kan jag passa på att gå förbi stadsteatern och ett antal bianco, nilsson och scorett och se ifall de fått in några skor i den höjden jag vill ha. Till ett pris av några tusen billigare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjaa :) Vad härligt, här har det faktiskt varit bra väder också. Men statistiken gör ju att man är så jävla tvungen att sitta inne.. blä! Jo då, det var grymt i Göteborg i helgen :D Har du haft det bra själv?

2008-10-14 @ 19:19:14
URL: http://denlillasvarta.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, kanske inte skall överskatta photoshop alltför mycket ;D haha, men visst e det ett ballt ptogram ;P

2008-10-15 @ 00:15:42
URL: http://moa-jansson.blogspot.com/
Postat av: sarra

oooh, Sara! Du missade en Jätte rolig Nyc lektion igår! Sjukt kul var det! haha.. Menmen, ibland måste man missa...

kram

2008-10-15 @ 12:14:42
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0