Sticky

Ett snabbt inlägg bara.

Tentan gick betydligt bättre än räknat då Patrik tog en del av min plugg tid, dock helt med min vilja. Så det blev ett försök att övertala typ halva min bekantskapskrets att supa med mig klockan 5. Gick inte så bra.

Så det blev hockeyn, vinst och sedan till sticky för att träffa Johannes. Men bakom honom var Linda, Hanna och Tina, så jag fstnade hos dem, drack för mycket. Hittade Alice, hälde ut en cider på några brudar som var jobbiga, nitade en kille så jag fick ont i handen, har fortfarande ont. Sedan hittade jag Ludde, Nathalies classmate, på vägen hem och vi gick till bussen. För att sedan träffa Sandra där och sen Johannes igen på 25an. Galet, men kul.

Kan inte skriva så bra med tanke på att min hand gör ont, men jobb imån, sen blir det bowling. Utgång efter det om jag inte bara åker hem och sover.

Nu ska jag iaf sova snart. Night.

Kommentarer
Postat av: s

ojoj, bee carefull Sara! :P haha..

min brosha va oxå på sticky i törsdags.. för han fyllde 18 den dagen o gick ut ;) ja vill meee! :D

2008-11-02 @ 10:36:11
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0