Tänk att jag hittade helt själv

Nu är det så att ja ginte varit hemma hos Malin sedan 1an skulle jag tro, enormt längesedan. Men jag hittade dit, vi skar människovarm kyckling, kokade qinoua och hade oss fram till Jinnie kom, då bestämde vi oss för att inte vänta hundratjugo år på Helena när vi var hungriga och maten var klar i tid och hon var en timme sen.

Men sedan dök även hon upp, vi mös satt och pratade till klockan 2, skrattade åt väldigt många SMS, mina var väldigt förväntade med tanke på vad jag råkat säga under dagen. Skitsnacket gick självklart på högvarv, och allmänt girltalk med popcorn och choklad. Åh, visst har jag ångest nu, men fan vad stolt jag är över att jag åt av allt! Progress.

Nu ska jag sova, så jag kommer upp i tid imorgon, ska ringa Zerjon och sedan plugga inför the big day på måndag. Väveritentan, som btw känns som den kommer gå strålande. Kalas :)

Kommentarer
Postat av: sarra

sv: Haha, Damn asså. ja behöver så mycket hjälp som möjligt verklgien, för jag kan inget om EU typ.. haha, kmr säkert faila! typ...

2008-10-26 @ 12:41:19
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0