Tenta.

Imorgon är det dags, mitt livs första tenta. Och jag tror den kommer gå bra, nötter och vatten är inköpt, frukt tar jag med mig. Sedan kan jag ju det mesta, i alla fall någorlunda. Vilket är bra! Lite små fixande och igenomläsande kvar, så att tentan kan gå fort för mig och jag kan komma hem till Patrik rackarns snabbt.

Men inför nästa tenta period ska jag ha varit duktigare, jag ska nämnligen satsa på att studera hela perioden. Och hur ska det gå till? Jo, jag har skapat ett nytt bloggkonto. Där jag ska summera föreläsningar, skriva mina egna tankar kring det hela och detta ska jag se till att uppdatera varje dag. Vilket gör att det faktiskt blir gjort en hel del tänkande kring allt, och vad mer? Jag har allt färdigt att printa ut på papper den dagen intensivpluggandet börjar. Jättebra!

Okej, nu är den inte så fin ännu, men jag ordnar med designen när jag får tid över. Men kolla in den i alla fall.

textilekonom.blogg.se



Kommentarer
Postat av: rebecca

hahah and i loooove it!!

2008-10-26 @ 17:08:06
URL: http://rbeccas.blogg.se/
Postat av: sarra

oooh, lycka tiil! :D

2008-10-27 @ 00:23:47
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0