Upside down

Allt som går igenom min hjärna nu är hur jag ska lyckas ta mig igenom allting och klara av tentorna. Utan migrän, utan att bryta ihop. Frågan är om det verkligen går? Det känns inte så längre och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Noll mening med att hoppa av när det är utbildningen jag verkligen vill gå, men jag orkar inte med det.

Tur är att Twisted feet finns och har en dansskola som gör att man släpper allt och försvinner in i koncentrationen. Att det inte blir bra och rätt alltid spelar inte så stor roll, det viktiga är att jag inte tänker på någonting annat. Det är extremt viktigt då så mycket går genom min hjärna, så mycket onödigt jag gör. Och framför allt, så mycket idiotiska saker. Men jag kan inte hjälpa det och då är det lika bra jag lär mig leva med det.

Nu ska jag i alla fall läsa på det jag ska tala om på fredag, fixa lite till och lägga mig och sova. Eller titta på ytterligare ett heroes avsnitt. Aaaah, jag älskar säsong 3 ;)

Kommentarer
Postat av: moa

Det är guld värt o ha något man kan släppa tankarna med, jag förstår dig precis^^. Jag tycker verkligen att du skall försöka satsa på den här utbildningen som du verkligen verkar älska :D

2008-10-11 @ 19:46:29
URL: http://moa-jansson.blogspot.com/
Postat av: Sara

Ja det är det verkligen, mer värt än något annat.



HAHA, jag ger mig inte förens jag blir inlagd för utbrändhet. Jag ska klara det hela, punkt slut!" :)

2008-10-12 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0