Who am I to argue, I can't change the color of my eyes.

Jag springer runt i mitt rum, städar och flyttar på saker, har iTunes på i bakgrunden. Men helt plötsligt kommer en låt, som jag inte hört innan, antagligen en jag laddade ner eller någon skickat till mig som jag inte lyssnat på ännu. Helt ärligt blir det som om allt bara stannar, och mot min vilja börjar tårarna rinna. Jag vet jag gråter hela tiden, antagligen ett spår från den tiden då jag var känslokall.

Men för allt i världen, lyssna på den, All ends - Just a friend.

Nu är det sista i rummet att fixa för att sedan är det väverteknik och bindningsläta som gäller innan jag drar till DA och dansar, för att sedan fortsätta till lite äkta hockeykänsla med Frölunda - Färjestad.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du kommer klara detta gumman.. finns här för dig!

2008-10-21 @ 15:18:22
URL: http://axiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0