Gårdagen

Den startade fint hos Sandra, där hon, jag, Nathalie och Patricia satt och förkrökade diskuterade lite för seriösa ämnen som anorexia, kärlek, våldtäcktsstraff och allt sådan där. Självklart varvade vi detta med fina ämnen med. Men mest satt vi och var djupa och seriösa. Men det var roligt ändå.

Sedan bar vi av till Chez, jag dog lite halvt. Men vi drack mer, hittade ett bord. Hittade Cicci och Johannes och så fick vi med dem i det hela, då blev det mer att prata om. Smidde fina planer gjorde jag och Cicci kan jag säga, grymt fina. Satt där ett tag till, dansade lite. Sen begav jag och Nathalie oss hemåt, satt här en stund. Sedan blev det läggdax, för idag har jag jobbat.

Ska iväg och träffa Nella sedan, får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0