Jag hatar avier.

Nu har jag fått ännu en avi från posten, om att jag har ett paket som väntar mig. Är det mina leggings som jag så länge väntat på, okej knappt två veckor men det har inte med saken att göra. Eller är det min statistikbok? Innerligt hoppas jag på det förstnämnda så att jag kan få lite glädje av dem och kan använda dem ikväll om det blir krogen.

Men bäst är det väl om det är min bok, för den behöver jag ju. Men vill jag ha den då? Icke, jag vill ha mina leggings. Punkt slut.

Nästa fråga är om det är värt att ta bussen bort, hämta paketet och gå hem. Eller om jag ska sitta här hemma, städa lite och sedan ta bilen. Hmm, det lutar åt det förtnämnda. För jag hatar att städa.

Men först innan allt annat, en varm och skön dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0