Nu sitter jag här igen

Nyss hemkommen från Victoria där jag var med Nella, hennes Sis och vänner, vi satt där i princip hela kvällen, okej krydd. Vi satt på Le pain med, men utöver det. Det var roligt tills jag blev död, fick ångest-rök-ryck och ville gråta. Så då gick jag hem istället, annars vet man aldrig vart jag hade hamnat.

Heja hoppa, jag har alltid komunicerat runt och hittat villovägar, nu har jag äntligen hittat en person som är väldigt berörd och som jag tror förstår allting. Okej det är inte mycket kommunikation än så länge, men nu slipper jag diskutera personen och saker runt denne, nu kan jag diskutera det med personen i sig. Bara för att jag råkade våga :)


Jag är rädd för mig själv med, jag blir mer och mer det för varjde dag. Jag pratar med andra som om det inte skulle vara så, jag gör allt för att rädda mig från det. Tyvärr är det så man gör, jag är livrädd. Jag kanske håller på att falla tillbaka, stehårt!

Kommentarer
Postat av: sarra

sv: Ja, det hade ju varit kul. gud vad jag får beslutsångest! haha

2008-09-07 @ 20:23:23
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0