Så kan det gå.

Någon är helt enkelt sur på mig, jag förtjänar det väl kanske med tanke på att det inte är så snällt att ljuga. Och om en så onödig sak, som inte ens spelar någon roll. Jag vet inte ens vad som flög i mig. Men gjort är gjort helt enkelt, och då får du väl vara sur tills du släppt det.

Men tänk igenom det en gåg till om du verkligen kan vara sur för det? Är det inte så att du kanske bara ska släppa det, för vad jag vet brukar jag släppa saker ganska fort. Eller är det bara ett svar på mitt antingen eller? Vad vet jag? Och jag orkar inte analysera heller, det har jag gjort tillräckligt av, för ett tag.

Men du väljer att göra som du vill, så får vi ta det som det kommer.

Ledig idag, så det blev Isolations och New York. Nice, nice! Jag kommer inte kunna röra mig imån, med tanke på min redan kraftiga träningsvärk från igår, plus den jag borde fått idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0