Onsdag

Jag får panik på mig själv, efter alla ord om hur dum jag är, om hur fel jag gör, hur misslyckad jag kommer bli tröttnar jag. Så nu bestämde jag mig för att hoppa av makeup kursen, fastän jag inte vill. Har dock inte sagt någonting ännu, funderar enormt på om jag kanske ska flytta fram den ett halvår. Eller om jag helt enkelt ska gå den?

Vill ju sjukligt mycket gå, så jag borde ju göra det. Och skippar jag dansen et halvår så har jag ju tiden. Kanske orkar jag ta mig igenom i alla fall ett halvår till av Textilekonomlinjen. Skoltröttheten lägger sig över mig och jag känner inte att jag får ut någonting av det längre, men ge upp? Så klen ä jag väl inte? Och det är ju fortfarande bättre än vanlig ekonomi.

Såå, jag avvaktar och pratar med mor och far om det imorgon. Jag kanske går kvar, 19 veckor kommer gå fort. Och 42 tusen är inte så mycket ändå, jag kommer må bra av det.

Idag var det först skola, sen jakt på att fördriva tiden, gick väl bra tillslut,  tills jag skulle köpa en bok, och sedan var det mer fördriv av tiden, med Nella för att sedan bege mig till DA och dansa lite can't touch this.

Tråkdag med andra ord, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Marju

Sara, gå kursen nu i höst! skjut inte fram det, och hoppa absolut inte av den. du vill ju, eller hur? när du väl sätter igång, och sen är klar, så kommer du vara så sjukt nöjd över dig själv att du gjorde det! snälla sara, gör kursen.

2009-04-16 @ 08:50:13
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: Flickan

Sex, förhållandet, recensioner om sexleksaker och privata saker som man egentligen inte berättar skriver jag och min pojkvän om i våran blogg. Läs och följ den och du kommer inte ångra dig. JUST NU ÄR DET FRÅGESTUND OCKSÅ, fråga vaaad du vill! Kram :)







Penitreramera.blogg.se



Föressten, snygg blogg :) Stilren!

2009-04-16 @ 14:43:08
URL: http://penitreramera.blogg.se/
Postat av: s.c

"42 tusen är inte så mycket ändå" Are u kiddin' with me? HAHAHA.. det e typ mer än va ja någonsin kommer äga! hahah



men makeup kursen låter jätte kul! Hade inte varit helt fel att gå det ;)



hoppas allt löser sig :D

2009-04-19 @ 23:34:05
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0