Kalas

Igår blev det chillibill med Chrisse i solen, som inte var så varm på dagen. För att sedan bege mig hem, göra mig iordning och sedan bege mig för att möta Cicci och Moa på jobbet, där jag även blåste upp ett antal ballonger. När vi var klara där begav det sig till Johannes där det åts kladdkaka och dracks vin. Några oväntade ansikten dök upp med, men sådant är bara roligt.


Jag innan och födelsebarnet.

Cicci och Moa


Sen vet jag inte vad som hände, men lägg märke till Magnus hatblick på sista bilden!


Nu bär det av till sängen, eller ja jag sitter ju redan i den, men ändå. Uppgång tidigt för att ta mig till Nailteam och fixa naglarna. Därefter spendera min dag på något sätt för att befinna mig på makupstudion kvart i fem för en liten intervju, hej inte alls nervös nej!

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SEE

Haha jasså.. ja nä, jag vill att de ska se riktigt gjort ut så jag lägger hellre pengar på ett par fabriksgjorda :P



Lite kul att få se gamla klasskamrater när man hoppar in här för övrigt :) har gått i samma klass som både Johannes, Markus och Viktor.

2009-04-16 @ 15:02:44
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SEE

Glömde, Allan! Lille Allan :D Han är den ende av dem jag fortfarande hälsar på idag :) (inte för att jag har något emot dom andra, vi bara känner varan inte så väl :P)

2009-04-16 @ 15:03:35
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0