Back in Borran.

Ja 07.25 satte jag mig på buss 100 till Borås och kära gamla Textilhögskolan, vilket gör att jag ger mig in på mitt andra år som student. Känns bra efter första föreläsningen, känns som färgberedning kommer bli en kurs jag kommer tycka om. Men pendlandet känns mindre okej, dock någonting man får leva med i två år till. Tiden går fort.

Nu blir det en promenad och därefter skola nummer 2, som jag älskar även den. Att jag har i princip noll fritid hör inte hit. Det finns ett ljus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-08-24 @ 14:43:27
Postat av: Elin

Ingen fritid men en framtid :)

2009-08-25 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0