tumblr

Jag stannade här som ni kanske förstod, gillar ändå blogg.se. Ni som har problem med bloggen får väl lösa det typ. Ond är jag.

Däremot är jag en sådan som har datorn fylld med bilder på allt, en mapp full med inspiration av olika slag. och den växer. Därav har jag skapat en tumblr med. Där jag kan posta hur mycket skit jag vill, så jag inte behöver göra 120 uppdateringar här varje dag för att få med alla bilder jag egentligen vill. Så den kan ni ju kika in på om ni vill. Och om inte annat kan ni kolla in alla andra underbara bloggar där. Link!



Från glamour, inte för att jag känner just att det är denna hösten. Känns mer som alltid.

Kommentarer
Postat av: Sandra

aaah :D haha minns inte hellr var jag tog bilderna ifrån nu :D hahahaha

2009-08-14 @ 20:24:53
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: Cassandra

aaah :D haha minns inte hellr var jag tog bilderna ifrån nu :D hahahaha

2009-08-14 @ 20:25:09
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0