Workey

Sitter på jobbet, rastar lite fint och äter min banan. Fick lönespecet idag och vetni? Jag tänker gå och köpa ett par riktigt snygga stövlar.  Sen tänker jag ta med mig ett antal skor till skomakaren, det nyaste för att reparera sulan och resten för att fixa klackarna på dem. På tiden känns det som kan jag säga. Sen lämna in min vinterjacka och sy upp den några decimeter. Haha, ja jag blev glatt överaskad, och behöver inte betala av någonting till pappa säger han. Ändå nöjd då!

Ska upp till Rambergsvallen om en timme, jobba där till 12 innan min käresta kommer dit och vi beger oss. Ändå mys.





Intresseklubben antecknar känner jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är med i en tävling om att bli veckans blogg, så om du gillar min blogg får du gärna gå in och rösta på mig. Har länkat tävlingen från min sida :)

ha en fin dag!

2009-08-23 @ 16:14:43
URL: http://diarybyholdor.blogg.se/
Postat av: Sara

Jobba på Rambergsvallen? Huh?

2009-08-24 @ 02:08:49
URL: http://saranonstop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0