11 december.

Jag tar en vilopaus efter springturen innan jag sätter igång med nästa projekt, att läsa 31 sidor engelska artiklar om modelogistik innan jag börjar skriva på våran. Okej, tjuvstartat har jag gjort. Men nu ska det göras på riktigt. Hur som helst klickade jag in min på Elin Klings lunchdejt på Glamour, och där höjdes mitt humör ett antal grader. Speciellt när det kom till frågan nedan, och Henkes kommentar. Klockren helt enkelt.

Elin Kling: Ska jag vara avundsjuk på era fruar? Är de shopaholics?
Joel: Äsch, många har bilden av att det skulle vara så glamouröst att vara hockeyfru, men så är det inte. De är ensamma, vi reser ju mycket. Okej, du kanske kan shoppa, men hur kul är det i längden?
Henrik: Det är ju jättekul!


Kommentarer
Postat av: moa

haha! Skitoxå !! ;D JA du det var ett riktigt klockrent citat måste jag säga :D:D:D Det är ju skitkul :D

2009-12-11 @ 16:47:29
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Marju

haha fy fan va bra sagt!

2009-12-12 @ 19:25:09
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0