Årets.

Fann en liten lista hos Lovisa, så jag tänkte att då kör väl jag med på en sådan fining.


Årets:
Aldrig gjort förut: Åkte på kryssning.
Nyårslöften: ?
Död: Jag, psykiskt i några månader i höstas.
Land: Norge, Oslo.
Lärdom: Man ska alltid sätta sig själv först, i alla fall ofta. Annars  är det man själv som råkar illa ut.
Framgång
: Sminket
Skada: Det som tog mest skada måste varit mitt hjärta.
Köp: Mina Jimmy Choo, eller kanske min skinnjacka.
Slöseri: All tid som borde prioriterats annorlunda.
Kärlek: Pat.
Program: Gossip Girl.
Födelsedag: Min, för jag fyllde 20.
Datum: 28 December, det är en once in a lifetime.
Må bra: Dansen, sminket. Att jag för en gångs skulle gör som jag själv känner och vill.
Kändis(ar): MJ.
Saknad: Att dansa, denna hösten har gjort ont.
Människa: Sofie, världens bästa makeupartist!



Kommentarer
Postat av: sofie

ÅH DU ÄR JU ALLDELES FÖR SÖT MIN PÄRLA!!!!!! Vi hörs imorn! Så bjuder vi in de nya året! kissskissss

2009-12-30 @ 16:26:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Marju

åh :* bild från förra nyåret! <3

2010-01-03 @ 18:27:58
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0