Black nails.



Sitter och läser artiklar angående modelogistik och hur denne påverkas av internationaliseringen. För anteckningar som dessa "Det är inte bara distansen som är lång vid globalisering, förseningar, variability caused by international at both ends of the chain.." Svengelskan är på top helt enkelt.

The plan for today.

Läsa klart första arikeln (halvvägs) därefter ett varv i löparspåret idag igen, därefter andra artikeln och sedan börja rensa lite smått i min garderob innan jag beger mig till skolan för att påbörja mina praktiska slutprov, idag äldre.

Kommentarer
Postat av: Karin

va? men miljön kan väl inte bli sämre om vi beter oss bättre?

2009-12-08 @ 14:07:08
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0