En groda utan ben

Är det om möjligt någonting jag är så är det det, hopplös. Men enda sedan den första bilden på Jimmy Choo for H&M visades har jag försökt övertala mig själv om att jag inte behöver det paret. Pillat på dem har jag gjort, klickat in dem i shoppingbagen för att sedan stänga ner sidan har jag gjort. Senast jag tittade var min storlek slut, bra tyckte jag. Däremot fanns 37 igen idag, och jag kunde inte stå emot längre. Nu är de påväg hem till mig, får bli en bra avslutningspresent.

Självklart talar jag om de zebrarandiga.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är du värd! :D Berätta ikväll hur det gick :)

2009-12-16 @ 16:53:05
Postat av: rebecca haddadian

sv: Det tror jag med att du gör ;) kram på dig :)

2009-12-16 @ 17:34:50
URL: http://gbgnattliv.se/rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0