Julklappsshopping.

Det blir en del skola nu här. Inte konstigt kanske när den mer eller mindre tar upp all min vakna tid. Arbete efter arbete, tentaplugg varvas med slutprov. Men snart förstår ni, snart. Närmare bestämt om en vecka är det över. Ta mig dit bara, ta mig dit. Dock är det enda jag är riktigt rädd över omtentan i Färg och beredning, usch. Måste börja plugga in beredningar och 120 engelska, jätteonödiga ord. Nog om det.

Köpte mig en julklapp idag, eller förbeställde så att säga. Den släpps den 15 om jag inte minns helt fel. Ytterligare ett bokköp, denna gången blev det You know you want it en bok av stylisten bakom Gossip Girl, Eric Daman. Ett måste i min boksamling helt enkelt. Håller tummarna för att den håller för förväntningarna.







Kommentarer
Postat av: Cassandra

hihi fråga dem då om dem vill luncha :) Jag kör en lunch till imorgon med Mr A haha !



Nej det blev sportlife :)

2009-12-09 @ 17:44:40
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/
Postat av: moa

Läste om det idag med :D fan va värt, jag skall önska önska önska mig den av juljuljul tomten :D

2009-12-09 @ 23:28:28
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0