Les cheveux long

Det är ännu inte induschat och allt vad som ska ske, vänja sig ska håret göra med. Men det ser bra ut redan, om jag får säga vad jag tycker.

Gårdagen, det startade hos Malin, ganska snabbt hoppade Nat av, förståelig anledning, därefter begav det av till stan. En delad Sara som i slutändan fick som hon ville, mötte upp P för att landa på Sticky. Dock blev det tillslut Nef, där Malin och resterande befann sig. Inte mig emot. Slutade i en lite för kall säng för att en viss person hade glömt sätta på elementet. Smart. Dagen idag har spenderats hemma hos Caroline, limmat i håret och därefter på jobbet. Fick löst julen också, hem till farmor och farfar blir det. Nu ska jag bläddra i You know you want it och sova. God natt.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fint det blev :D

2009-12-20 @ 10:05:06
Postat av: F-bj

Va fint de blev :) Det ser väldigtnaturligt ut :)

2009-12-20 @ 10:53:57
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/
Postat av: cicci

SV: Går bara i 2v till efter nyår sen har jag praktik 5v som förhoppningsvis blir i göteborg, så därför har jag flyttat tillbaks :)



Fint håret blev :D

2009-12-20 @ 19:16:45
URL: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
Postat av: moa

Snyggt :D:D

svar: Jag dog också när jag såg det. ( Har dock sett det på Laila Bagge förut :O)

Svar: Äsch, det var en grej, men det är förbi nu, det har löst sig :D

2009-12-21 @ 23:17:22
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0