Mary-Kate Olsen

Ibland så finns det de där ultimata som bara har allt, sådana som Mary-Kate. Otroligt vacker i sig det är hon, att hon har en kropp jag bara kan drömma om att någonsin få. Inte för att jag någonsin kommer att ge upp, men det kommer helt enkelt inte bli så. Hon har det där perfekta dirty jag-har-precis-gått-upp håret som man bara vill ha. Och att hon sedan bär upp alla kläder, har en stil som är helt underbar och hon passar galet bra i gör ju inte saken värre.

Se hade jag med kunnat tacka ja till att kunna leva på bara detta, gärna för mig. Men vi vanliga dödliga får klara oss utan det.

Det hindrar dock inte mig från att säga att jag ska bli Mary-Kate när jag blir stor. Det ska jag. På mitt sätt ska jag, undertiden har jag en sjukt bra inspiration att leva efter :)

Kommentarer
Postat av: malin

åh sara, du är mycket mycket sötare än det där skrället!

2009-02-19 @ 02:14:24
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Treess

joo visst är hon skitsöt, men det är vi också! Hade vi gått på stan sådär, utan att ha nåt att komma med, som skådespel eller nåt, som hon har, så hade vi sett ut lite som.. "en vanlig(?) sleten tjej, som inte bryr sig om nåt" :P

2009-02-19 @ 14:25:29
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: s a r r a

sv: hmm, jadu, svår fråga! Haha.. .nä men alla pengar kmr defenitivt ta slut direkt för B.R !!! haha asså Beyond Retro inte BR leksaker hahha:P



2009-02-19 @ 20:20:56
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Elin

kunde inte hållit med malin mer!!

2009-02-21 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0