Nu står jag här i lågorna, så kom inte hit!

Till att börja med var väl inte Materiallära labben extremt mycket att hänga i granen, visserligen är det kul att elda och många skratt lockades fram. Och det var lite ball att titta på alla de olika fiberna i mikroskop. Men att gå upp sjukt tidigt för det var inte lika värt. Så jag och Issa valde att lämna lite tidigare för att komma in till stan i tid.

Vandrade ut och in i affärerna ett antal varv och kan bara ställa frågan, har Bikbok och Gina tricot samma leverantör? Bara det att ginas kläder oftast är billigare? Flertalet kläder är identiska, det är inte så överdrivet roligt.


Anyway, sen blev det till att möta Nathalie, springa runt i leksaksaffärer för fäjderjakt. Tillslut fann vi vad vi sökte på Buttericks, bra att ha till slutspelet nu. Vi kommer vara söta små indianer! Efter ett tag var hon tvungen att bege sig hemåt och jag vandrade runt i stan, fyndade ett par byxor, en kofta och ett armband. Visar imorgon, orkar inte byta om nu. Och självkart surar jag över att Cheap Mondays byxor inte går att använda på mig, är de tillräckligt små för att sitta slim på min rumpa och lår, då kan jag inte gå för att de sitter så tight över mina vader. God damn, mål ett på friskis, som ej blev av idag, få till mina vader. Sedan blev det dans och nu sitter jag här med värk i halsen och ska dricka thé.


En sak är säker, slipmaskinen är inte klar med mina jeans. Och jag funderar på att hälla klor på dem med.

Kommentarer
Postat av: s a r r a

jaaa! Hälll klor vettjaa!! :D hihis

2009-03-02 @ 21:14:18
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0