Äkta kärlek.

Alla som känner mig vet om att det finns en man som kan få mig att le vad som än händer, en man som får mig att gråta då han rör upp alla känslor. Han som får mig att glömma att tiden går, som i somras. Det tog slut innan det hade hunnit börja kändes det som. Och nu gör han det igen.

Hur kan man alltid lyckas, hur kan man vara så bra att varje gång man får tag i en mikrofon och en gitarr skapar man magi? Det är någonting jag inte förstår. Har tankat hem Working on a dream och sitter och njuter. Och inser snart att denna skiva ska faktiskt inhalndlas när den släpps, det är värt varje öre. Jag är kär, som alltid!

I och med detta känns nästa tatuering närmare och närmare, antingen blir det mitt citat jag talat om i år "You can't start a fire without a spark" eller så blir det på något sätt bilden här nedan. Det är någonting tiden får utvisa, kanske blir det båda.


Kommentarer
Postat av: embla

Kan jag få ta en minut ifårn dig ?

Du som läser mig blogg kanske varje dag, eller kikat in då och då, vad vet jag ?

Jag har i alle fall en frågestund hos mig nu, så om du vill koma snäppet närmare mig och ställa en fråga är du varmt välkommen. kram

2009-01-15 @ 14:02:10
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: Marju

oh, jag gillar texten! go for it :D

2009-01-16 @ 13:44:35
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0