Dagen

Det blev tillslut 3 sminkningar, en skönhet med rött och gult. Inte riktigt någonting för mig, men på en person som klarar av att bära upp all den färgen och sminkningen kan det vara riktigt vackert.
Efter det blev det en fantasi sminkning, själva tanken var bra och när helheten är på plats kommer det se genialiskt ut när en blå skugga ligger över halva ansiktet som ett tjockt band som sedan fortsätter ner över halsen. Med stenar och allt! Svårt att förklara, men sjukt snyggt lär det bli.

Därefter var hon klar med det hon skulle göra för dagen på mig, så då fick jag en, säga vad man vill om det, vardagsmake. Det blev en ganska neutral sotning med ljusröda läppar. Ja ni ser! Riktigt roligt att få vara med på sådant, vill ni med vara det gå in på Makeupstudion.com och anmäl er som modell på Göteborgssidan! Det är verkligen värt det :)



Nu ska jag ta igen lite sömn innan jag försöker mig på att plugga lite inför tentorna.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snyggt! :D

2009-01-10 @ 17:56:20
Postat av: eszter

hi dear, the shoes are up now again on victoriassecret.com and the thights are from celeste stein.just search for them in google.hope you are fine!

take care

xoxo

2009-01-11 @ 03:33:45
URL: http://stylorectic.blogspot.com/
Postat av: ida

snygg snygg snygg!

2009-01-11 @ 14:47:07
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Damn vilken snygg sminkning.. Så vill jag se ut på fredag med extra guld glitter på toppen :)

2009-01-14 @ 19:39:03
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0