God morgon.

Här sitter jag då, lite för mycket blev det kanske igår. Men fan vad roligt vi hade! Det var nästan ödet att 18 åringar som Nathalie inte fick gå in på Park Lane. Det blev för oss att bege oss ner för Avenyn igen. Lite depp, lite opepp.

Vi talade om Golden bara för att, men tänkte att är stan så tunn inatt, måste det vara dreggen som hänger där. Tydligen var Big där enligt Lisa, tur att vi inte gick dit. Så vi begav oss till Bryggeriet och sprang in i Jessica och Frida. Pratade lite, drack lite och poff så dök Nicky upp med sina vänner, och gissa vem som blev glad? Sedan sprang jag in i Cicci, som jag av någon mystisk anledning kysste. Och hon gör inte sådant med tjejer, det var väl antagligen kvällen till ära. Lite Serious talk där ja. Och ett himlans hat mot alla jobbiga killar. Suck!

Och när vi skulle beställa blev vi bjudna på stammiskort och ja, det blev billigare då, så vi drack ganska mycket och jag vågar inte köra bilen till sminkningen. Så nu ska pappa köra mig till Skrabbe, så får jag dyka upp lite sent. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Elin

göteborg är alltså tillräckligt litet för att du skulle springa in i jessica o frida :D

2009-01-11 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0