Ibland hatar jag att jag har ett arbete.

Nyss ringde de från Makeupstudion och frågade om jag ville sitta modell för slutfotograferingen i morgon. Någonting jag väldigt, väldigt gärna vill. Bara det att jag har ett arbete jag måste gå till, för om jag bytar bort den tiden så har jag knappt någon lön nästa månad, vilket inte är så roligt.

Så jag fick snällt tacka nej, fortsätta städa i mitt rum och hoppas på att ett sådant erbjudande kommer igen. Nu ska jag sminka mig så att jag kan bege mig lagom till att Nella kommer hem, sedan är det förfest hos Malin och utgång någonstans. Vad som ska vara på vet jag inte, fick massvis med fint idag, bland annat en T-shirt från Colorez.

Och på tal om dem, kolla in alla deras snygga t-shirts de har, de flesta för 200kr och frakten är enormt snabb, jag beställde i onsdags och fick den idag. Det är vad jag kallar effektivt :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha nej det är inte vi. Det du pratar om är The Studio där de bara har pratikanter och okunniga makeupartister. Hos oss har vi bara diplomerade personer. :)

2009-01-16 @ 16:43:46
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna - SHOEBOX

Ibland är jobbet verkligen störande, mentyvärr klarar man sig ju inte utan...

2009-01-17 @ 18:44:29
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Carro

Själva fotograferingen och sminkningen är helt kostnadsfri. Sen om man vill ha bilder är det där kostnaden tillkommen men man har inget köpkrav alls :)

2009-01-17 @ 18:48:05
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0