Lite ord om året.

Ett år har gått, ett nytt har startat. Det bästa och det värsta året i mitt liv har passerat hur detta nu kan gå i ett och samma. Men med en enorm lycka kommer alltid sorgen tillslut. Men jag ångrar inget, inget mer än personen jag blev. Jag känner inte dig, du känner inte mig. Bra avslut. Jag har hittat tillbaka till den jag är igen och det tog ett tag, men jag är nöjd med det. Allt blir bättre då måste jag säga.

Men nej, jag påstår inte att jag inte varit mig själv, men jag har varit en del av mig jag inte viste fanns, en del jag gärna inte upptäckt. Men om priset för det jag upplevde var att finna den delen av mig själv, är det värt varenda sekund. Hör ni, varje sekund!

Har vuxit en liten del, har lämnat mycket bakom mig, men har desto mer framför. Nästintill allt framför, ett stort beslut togs förra året och det var det som var mest rätt för mig med tanke på omständigheterna. Men i år är det många andra beslut som skall tas, Paris? Australien? Rom? Ja chanserna är många, kanske till och med Kina är ett alternativ. Men jag vet inte ännu, ska se vad jag vågar.

Och detta leder oss in på Nyårslöftena,
* Jag ska följa mitt hjärta mer, sluta lyssna på vad andra tycker för mycket och göra saker för att jag vill.
* Jag ska försöka skärpa mig med pluggandet, inte plugga mer, bara skärpa mig.
* Jag ska följa impulser och ta tillvara på tillfällen, någonting jag är enormt dålig på.
* När jag är på dansen ska jag fokusera och se till att bli bäst, jag ska klara allt och ska utvecklas.
* 45.
* Nu jävlar, jag ska se till att hålla ordning på mitt rum. Inte bara ställa saker där det passar sig för stunden, utan faktiskt få det att sluta se ut som ett kaos.


Uppdate om nyårsfesten kommer senare eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ronja

va med och tävla hos mig:)

2009-01-01 @ 19:42:56
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/
Postat av: Göteborgsflikka <3

Åh, vad fin blogg ;D

Gjort design själv ?

2009-01-01 @ 19:44:32
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0