Mycket att göra.

Var inne på fröken gynnings blogg och hittade denna lilla fråga grej, vet inte om det var en utmaning gjord speciellt för henne. Men jag snodde den iaf rakt av, utan att fråga. Bad av me, men jag länkar ju iaf ;)

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Oj, Naglar tror jag.

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
Paris eller New York, med eller utan allt det där.

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Bara åka iväg helt ensam och se världen. Sedan hade jag nog rättat till vissa delar utav mig själv.

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
Usch, bara 3? 3 av dem jag följer stenhårt då.
Sex and the Citty
Amanda Berg
Lovisas

5. Prenumererar du på någon tidning?
Elle

6. Vad fick dig att börja blogga?
Det var år och dagar sedan, har haft många bloggar, på det som var innan devote, blogspot, nattstad osv. Men startade väl min blogg på Lunarstorm när jag var väldigt liten, för att skriva av mig om allt som jag ville få ur mig. Lite ångest över att jag tagit bort mitt konto på alla dessa ställen, eller har raderat inläggen för att jag inte vill finnas på så många olika. Så nu kan jag inte läsa dessa längre. Jag finns alltså bara et år tillbaka, lite surt.

7. Har du några stora planer detta nya år?
Japp, jag ska ge mig ut i världen själv. Ta tag i att sy egna kläder och faktiskt försöka satsa på skolan. Sedan finns ju förberedelserna för ett utbytesår med.

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?
Det vet jag till och med inte alls vad det är.

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Oj, Rosa bandet tror jag. Eller någonting för Aidsforskningen.

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Katt, vandrandepinnar som föresten är väldigt roliga när de får barn som smiter ut ur terariet och befolkar sig i taket på hela huset, fiskar, katt, kaniner.

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Leva loppan på 70 talet, men om jag bara fick ett åk skulle det nog vara antingen ränessans eller till 50 tal.

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
jag köper onödiga saker varje dag.

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
Jag tror aldrig jag haft ett värsta ämne, eller kanske idrott då jag inte gillade konceptet med bollsport all the time för det var läraren bra på och de som inte kunde fick inte vara med.

14. Har du några inplanerade resor det här året?
Sälen nästa jul, som alltid. Annars så vill jag till Stockholm, Sundsvall och Paris.

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig?
Skriver inte jag allt?
1. Jag har alltid velat bli prima ballerina, vill fortfarande.
2. Jag har en sjukt bra fasad som gör att alla tror att jag är stark och klarar det mesta.
3. Jag tycker faktiskt om mitt arbete till och från, jag är nästintill alltid glad när jag går därifrån, och inte för att ajg slipper utan för at jag blivit på gott humör där.

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Ja till och från.

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Nej, faktiskt inte. Men ändå på ett visst sätt, köper ju så mycket huller om buller men vissa märken sitter ju fast och är sådana som jag vill ha, mest danskläder gäller väl detta.

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
3 Månader och 11 dagar, känns betydligt längre.
 

19. Svär du ofta?
I varje mening nästan.

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Utöver hemma, i ett av lagerhusen vid lackarebäcks hållplats, i scandinavium.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja eller hur, grymt ju:)

2009-01-28 @ 08:45:15
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Minaa

Det kan vara väldigt avslappnande att göra lite tester då och då

2009-01-28 @ 12:44:49
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/
Postat av: Leia

Sånt är roligt att läsa. =)

2009-01-28 @ 13:35:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Naw sötnos vad kul att du följer min blogg. Jag följer din med ;) Jag tänkte hör om du kunde vara gullig och posta din msn :) Så vi kan snacka lite mer och min lilla gbg tripp ;) Ha en bra dag!



2009-01-28 @ 14:27:13
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/
Postat av: Leia

Det förstås =)

2009-01-28 @ 20:48:35
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack sötnos! :) Och vad roligt att jag är en av dina favoritbloggar - känner mig hedrad!

2009-01-28 @ 21:14:34
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

svar: Haha jag noterat din fråga och svarar på fredag då ;D Nämen seriöst. Jag har ingen aning du.

2009-01-28 @ 21:48:17
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Minaa

hahaha =)) santsantsant

2009-01-28 @ 22:06:31
URL: http://clumpsyminaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja visst är det mysigt med film :) haha Okej, danke! jag tar och addar dig imon. Sov gott tjejen :)

2009-01-28 @ 22:43:09
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0