Så glöm vem jag var, för jag finns inte mer..

Du, du, du. Kan man inte bara släppa en man när han inte vill vara med en mer? Måste man precis innan man får reda på detta inse att man är kär. Kunde jag inte insett det tidigare eller bara glömt bort vem du var? Eller bara radera dig nu?

Är nära gråten lite allt för ofta, men jag får skylla mig själv. Jag lyssnade inte på varningarna, jag lyssnade inte på vad jag skulle. Det jag gjorde var att tro, jag trodde på dig. Att det inte var som jag fick höra, att alla kan ändras. Men jag såg väl kanske inte vem du var, eller så förnekade jag. Nu tänker jag inte se på dig ur mina ögon mer, jag tänker använda någon annans om jag ser på dig igen. Jag tänker dränka känslorna så som jag är van att göra, på det vis som aldrig riktigt fungerar i längden men väldigt bra för stunden.


Jag tycker om dig Patrik, mycket också. Fast det insåg jag lite försent.



Snart kommer Caroline och hämtar mig, då ska det kalasas, badas och jag vet inte vad här i Oslo. In i rosédimman helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: ävelicious

nu kan du anmäla sig till veckans blogg igen :D

2009-07-12 @ 15:55:55
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: malin

jag tvivlar på att nåt annat än värktabletter lär funka för mig :P

funkade asbra ett år ca, sen började värkarna komma tillbaka. frågade barnmorskan om jag borde byta, men hon trodde att det nog bara skulle fortsätta komma tillbaka.

jag har yasminelle, de är också jättesnälla, fick dem just eftersom jag haft problem med ångest sen barndomen. har hört att de tydligen till och med ska vara bra för huden, haha! enda biverkningarna jag fick var större tuttar (hurra!), nån finne i början och jag blev tokakåt typ två månader, haha! marskatt! :D

2009-07-13 @ 02:00:50
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0